Saturday, January 18, 2014

furthermore.

Dear readers,
I started this blog more than three years ago. Ever since, the kids have grown, my life has changed. It took me a while to come to this but I decided to not continue over here anymore. If you'd like to follow my little bits and pieces please visit instagram.
Thank you for reading, thank you for following. It's been a great adventure, a great story but it's a whole different story now:)
http://instagram.com/miszkomaszko
 Kochani,
Zaczynałam tego bloga trzy lata temu. Od tego czasu dzieci urosły, a moje życie bardzo się zmieniło. Nadszedł w końcu dzień, kiedy postanowiłam zakończyć publikacje tutaj.

Dziękuję Wam, byliście częścią części mojej historii :) teraz to już trochę inna historia...
na różne różności zapraszam na instagram.

love and hugs
Agata

21 comments:

  1. szkoda, bardzo lubiłam Pani bloga.

    ReplyDelete
  2. szkooooooooooooooda

    powodzenia na kolejnym etapie :-)

    ReplyDelete
  3. it was nice following and reading your blog!
    ...so see you in instagram :)

    ReplyDelete
  4. Szkoda, ale takie jest życie - pora na zmiany - instagram na pewno będę podglądać ;)

    ReplyDelete
  5. Szkoda. Bardzo. Smutne, ze wszyscy przechodzą na łatwiejsze i szybsze media. Niby o to chodzi żeby życie było łatwiejsze, ale...

    ReplyDelete
  6. :(
    w takim razie przenosimy sie na instagram :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiałam tu zaglądać i będę nadal. Nawet jeśli nic nowego się nie pojawi, będę odgrzebywać stare posty:)
    Agata, doskonale Cię rozumiem, kiedyś musi przyjść taki moment, kiedy trzeba będzie dokonać pewnych wyborów. Jestem pewna,że Twoje są najwłaściwsze. Trzymam kciuki za to co jest i nowe, które ma dopiero nadejść. I kibicuję Ci mocno,najmocniej. Dziś, tak samo jak te 2 lata temu, kiedy zaczęłam tu zaglądać.

    Ściski z deszczowego Krakowa i do zobaczenia, może na jakiś targach wreszcie;)

    Marysia

    ReplyDelete
  8. Droga Agatko, szkoda, szkoda:( Zycze powodzenia w dalszych projektach i zyciu oczywiscie:) A gdy tylko u mnie sie szkrab pojawi to wpadne do twojego sklepiku:) Pozdrowienia:)

    ReplyDelete
  9. :((((((( wielka szkoda

    ReplyDelete
  10. Dziękuję za miłe słowa:) na razie zapraszam na instagram, ale nowy blog na pewno powstanie:)
    przyszła po prostu pora zamknięcia pewnego etapu w życiu.
    dam znać jak nowy blog będzie gotowy!

    Agata

    ReplyDelete
  11. o nieeee! ja tak lubilam tu zagladac! Nie dosc, ze Agata Maria, to z Poznania, i piekne lale i ciuszki. Na szczescie podazam za Taba na instagramie... xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam na ig, też poszukam :)
      i tak jak pisałam, będzie nowy blog, też ładny ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Delete
  12. szkoda. to wlasnie u Ciebie kupilam pierwsza rzecz dla naszego dziecka z chmur, na ktorego czekamy juz tyle lat... bede zagladac i czekac na informacje o nowym blogu i zmianach ;-.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) wiem,pamiętam:) sezon drugi bloga pewnie na wiosnę ;)

      Delete
  13. Przykro bardzo, ale rozumiem. Blog wymaga dużo zachodu, instagram jest prostszy, szybszy, łatwiej w nim o interakcję:) Zresztą nawet prowadząc swojego bloga, robię to poczuciem rychło nadchodzącego końca. Powodzenia w nowych przedsięwzięciach! Jesteś bardzo dzielna - projektować, szyć, prowadzić firmę a przy tym wszystkim - być mamą i żoną to wystarczająco dużo zachodu:) do zoba na insta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałam zedytować a usunęłam komentarz ;) Agatko, przy tym wszystkim mamą tak, ale żoną już nie. Takie życie, może kiedyś na jakimś blogu napiszę o tym coś:) instagram jednak ma swoje ograniczenia i brakuje mi dużego blogowego formatu, zdjęć aparatem zamiast komórką, dopracowania wszystkiego w graficzną całość itd.

      Delete
  14. I'v been browsing through your blog an love it all, see you @instagram :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. see you too:D and maybe on a new blog one day :D

      Delete